söndag 17 augusti 2008

Hudvård-min ansiktsrutin



Äntligen här med min ansiktsrutin,måste dock medge att även om jag älskar hudvård,skönhet etc så är jag alltför slarvig för att följa detta som man ska..tyvärr.
Just nu använder jag iaf:Ole Henriksens ansiktstvätt on the go,den är bra men mest för att jag ÄLSKAR doften,men den är tyvärr lite för uttorkande för min hy,men har du inte så torr hy så prova den!Ska köpa Biotherms mousse eller Kanebo som har en oljig variant som är superskön för min torra hy.
Eyeremover använder jag ifrån Vichy,den är ok men inte det bästa jag provat,Clarins vinner lätt fighten.
Ansiktskräm:Lancome Hydra Zen-bra för känslig hud,men även om den inte är dålig så är den inte lika bra som Clarins för mig,(så jag tror det är färdigtestat nu för mig)den doftar väldigt fräscht o gott.
Använder ibland en ansiktsspray ifrån Dermalogica som känns skön o doftar lite o gott(-som alla deras produkter)
Peeling:har jag ifrån Ole Henriksen just nu men den är inte heller bra för min hudtyp,jag måste ha en utan peelingkorn(-ej bra till känslig hy)
Ögonkräm:Har jag ifrån Comfort Zone,en dyr sak..men den är bra o dryg.
En sak är säker efter mkt testande:CLARINS IT IS!!!Men kan ni inte uppdatera looken på burkarna,grymt trista..
Beauty-Becca

Inga kommentarer: