torsdag 14 augusti 2008

This week so far..

Denna veckn är inte så mkt att skriva om förrutom jobb,buss,tankar etc etc..Inte ens träffat ngn god vän i veckan,men imorgon kommer kära Angelica hit o sover över (i vanlig ordning)Blir nog nama-lite sushi+öl,öl o öl nä lite mousserande med tror jag;)
Faktum är att igår kände jag mig så kass att jag trodde jag skulle få feber var helt slut!!yr,hängig bla bla..Men idag var det ok igen,men känner att jag har ngn liten förkylningsbacill i kroppen..
On the guys department har det iof hänt lite..R visade sig nog inte vara mer en än mejl/sms flirt-vill inte berätta här även om det hade varit riktigt kul:)Berättar för speciellt utvalda senare..Men vi kan väl säga att smak o tycke inte var helt hundra för vad jag letar efter just nu o då känns en date inte så aktuell för mig,varför utsätta sig för ngt som man inte tror på ifrån början,visst lite trist för jag hade en jäkligt kul vecka på f.b förra veckan o alltid kul att få massvis med komplimanger dock mest för utseéndet men ändå;)
På tal om det ni tjejer med lite bootay-show it:)The guys loves it,(dom vill väl inte känna på sig själva när dom ligger o blir hårda i brallan??)Nä fram för curves..!
Ang B så har jag inte hört mer av honom än iaf,han ville ju ses men har en känsla av att han kanske är engaged fortfarande..Och isåfall är det ju a big no no! Men jag vet inte riktigt hur det ligger till,ligger lågt iaf.
Nu blir det lite matlagning-(fått av min kära mummy för att jag är så fattig just nu..)Kramar,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman min!

Daten på söndag blir inställd (IGEN!), ska se Gustav tävla i Helsingborg. Vill du följa med så får du gärna! Saknar dig massor, hoppas att vi får tid för oss snart! KRAM / Anna M.

Beccas sida sa...

Hej,ingen fara! Hoppas också att vi kan ses snart,hör av dig bara.Kram R