söndag 24 augusti 2008

Trevlig söndag:)




Fick en väldigt mysig söndag,skönt med lite sällskap under helgen..
Började med sexchattande med M..;)Som ville ha mys idag men hade inte tid+föör feg såklart..
Sen åkte jag in till Mobilia där jag mötte upp Angelica sen shoppade vi lite-jag köpte en tröj/jacka svart,tunn,kort glansig med kort ärm o guldknäppning,riktigt nice på,sen en stor, grå sjal,undies(-ja M hipsters hehe)+ett Dior lipgloss som jag haft innan o det är skitbra:)
Sen promenerade vi intill Möllan o Krua Thai först,skitgod massaman.
Sen gick vi till Restaurang Möllan-skitnice ställe tkr jag o solen sken på oss där tog vi ett glas vitt+en öl:)Men känner att jag fortfarande inte är frisk så efter det var jag rätt slut o är fortfarande,varm o så..
Men nu blir det nötkaka(-om jag kan få en bit av min mams nybakta)+en film jag haft hemma ett tag-förälskad/förvirrad får se om den är any good..(Hoppas inte på för mkt gullig romantik..)
Sen tror jag att jag tar mig till jobbet imorgon,fast snacka om att jag kommer bli snabbt o lätt trött där i det stimmet..
Hörs,Becca

Inga kommentarer: