söndag 3 augusti 2008

Ta tag i denna dagen?

Har ju fått min i-pod och till min stora besvikelse inte powerwalkat en endaste gång än..Jag måste ju få bort min feta mkt enerverande mage..!
Varit skittrött efter jobbet i veckan och igår var det ju fullt upp hela dagen,men idag har jag inga bortförklaringar,jag MÅSTE göra det!
Samtidigt vill jag ju ha med Nisse på mina långa rundor men då kommer jag inte upp i rätta flåset..får göra både och antar jag+städa+sitta på balkongen o läsa tidningar,så bäst jag sätter igång snarast om jag ska hinna med allt..
Känns rätt bra att jag trivts så pass bra på jobbet nu de senase dagarna att det inte känns så jobbigt att gå dit imorgon,utan jag trivs där bra!
Såklart blir det tv-mys (i vanlig söndagsanda)med mina mysiga djurisar:)
Saknar Beck bara..Kisses,Becca

Inga kommentarer: