tisdag 26 augusti 2008

Trött....

Idag är jag så jäkla trött så jag känner mig helt snurrig..Hög ljudnivå på jobbet+förkylningen har väl med saken att göra..Bussen hem gjorde mig inte piggare direkt,så nu är jag nästan på dåligt humör också+att jag känner mig fet o tråkig idag:(
Kunde suttit på Nama med Dean ikväll,käkat gott+druckit lite vin men inte ens det orkade jag(-och då är det illa)Orkade inte heller gå o storhandla som jag verkligen behövde,så nu blir det fiskbullar med ris för mig-gillar iof fiskbullar men med potatis,citron o mkt sallad till(-fast lite sallad har jag iof)
Kan berätta om resten av veckans planer:Imorgon troligtvis käka med Dean efter jobbet,tors no plans efter jobbet o fre Glasklart!!eller iaf ut o festa;)med Angelica som kommer hit efter sitt jobb,sen sover hon över till på lör och då när jag troligtvis är sjukt bakis..så vill jag ha en riktig unna mig kväll framför en bra film+massvis av saker jag gillar några exempel här:glass med varma bär,popcorn,thaimat o ev lite godis eftersom videoaffären har så gott godis(-annars är det sällsynt här)Men ett kexchoklad eller annat choklad slinker alltid ner:)
Sen sön inga planer men hade varit kul att köra en repris fr i söndags med mat o dricka på möllan,sugen Jenny!?Hugs Rebecca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman.. Ja, jag kämpar på :)
Kom igen du oxå!!

Gå in på: susnet.se/tjanster
skapa ett konto (gratis) och få hjälp med allt möjligt till din blogg!

KRAM / Anna.

bläckfisken sa...

Hej stumpan!
Har ringt dig idag men du pratade i telefon som vanligt. Jag ses gärna på söndag. Har varit kass i helgen. Varit hemma från jobb mån och tisdag. Ska jobba imorgon. Trist!
Kram! Hörs

Beccas sida sa...

Tack Anna för tipset:)
Hälsa kidsen-saknar er nu ju..R

Och Jenny-fan jag satt bara i tele i 15min ikv störigt du ringt just då.. R inte heller 100 än o sjukt trött på morgonen o efter jubb..:(
Men kul att du vill ses på sön!Pussss,Becca