lördag 30 augusti 2008

Trots allt skönt att inte vara megabakis idag..

Så skönt väder idag,gick ut med Nissen i trädgården 8.40 imorse o kände värmen:)
Sen gick vi ut en lång strandpromenad längs sibbarp i minst en timme,så härligt!
Var o åt lunch för en stund sedan på short stop-kycklinglasagne+bakpotatis med tonfiskröra(-vi delar som vanligt)Hämtade även mitt nya lipinjection:)dyrt+rätt litet så hoppas det är bra,pirrade rätt ordentligt lite halvnice ont+god fruktig smak.
Sen tog vi en glass-ica har ett gott godis,nötter,bakelser+glassställe-jag tog 3 smaker av choklad,mumms kan verkligen rek den om ni har vägarna förbi där!
Nu står Angelica o reder eller försöker rättare sagt reda ut mitt hår=omöjligt!!hur fan ska jag göra o ont som fan gör det just nu,lust att bara klippa av allt..
Angelica ska åka hem snart,hon ska till Kims mamma på fest,och för mig blir det lugna gatan med vila,lite sol,tidningsläsning+film ikväll.
Har verkligen drabbats av en jobbig bacill som sitter kvar som berget,helt slö-trist!
Lägger in lite bilder senare idag/ikväll.Kisses Tova

Inga kommentarer: