lördag 2 augusti 2008

Skönt med helg..

Idag gick jag upp sent,skönt!Gick sen som vanligt ut med en nödig hund,sen köpte jag lite frukost över gatan och såg att min mutti satt i trädgården (vi bor väldigt nära varandra)hon tog en öl i solen o jag blev väldigt sugen inte bra på tom mage,(kände mig smått berusad när jag gick därfrån..)
Sen hade jag fått ett mejl på f.b av Dean som ville fika idag,så jag ska strax möta honom på nama:)Blir väl ett eller 2 glas vin+min nya favvis på nama,kommer inte ihåg namnet men ngt somrigt är det iaf(-inget man blir mätt på utan mer som tilltugg)räka,avokado+cream cheese,smarrigt..
Och solen fortsätter skina men ska ju nog bli sämre snart så man får passa på..
Sen blir det en promenad med min vovve igen+lite tidningsläsning på min fina balkong tror jag:)
Kramar,Becca

Inga kommentarer: