tisdag 19 augusti 2008

Seg vecka..

Känns som denna veckan kommer att ta lite på krafterna faktiskt..:( Har ju fortfarande min lilla bacill i kroppen eller vad f..n det nu är blir iaf utmattad,yr o svettig väldigt lätt så höga ljud,stress,långa dagar etc är inte riktigt vad man orkar nu egentligen..Har varit sjukt trött efter jobbet både igår o idag,gör som jag brukar-varvar ner med lite vin(-rosé i detta fallet)igår blev det lite för mkt somnade vid 21.30 vaknade 1 o fick väldigt dåligt samvete för min stackars vovve som hade behövt gå ut betydligt tidigare än så..
Ska iaf träffa Katarina om en timmes tid,promenera vid havet,nice o bra för min lille Nisse:)
Imorgon har vi kvällsmöte på jobbet,suck..det är ju inte i närheten precis så det blir mkt åkande i buss+mkt ensamtid för Nisse..Så det blir en lång dag o jag gissar att jag stupar på fre..
Ska nog träffa Jenny på lör iaf o bara ta det lugnt i helgen,sen nästa helg blir det andra bullar;)Då MÅSTE jag roa mig lite,ska in på Glasklart med eller utan vip-kort!
Positivt:La upp lite bilder på Match o har fått bra resultat,alltid kul:)
Dessutom addade jag ett ex igårkväll o han addade tillbaka (på facebook)var lite osäker på om han skulle göra det efter all vår drama på den tiden..
Negativt:TRÖTT..

Inga kommentarer: