söndag 10 augusti 2008

Tacka vet jag Facebook!!!

Inte nog med att jag fått bättre kontakt med släktingar o gamla vänner på f.b,nu har det ju även flirtats friskt;)
Jäkligt kul faktiskt,vill ju inte lämna ut namn o alla detaljer här på bloggen,men vi kan kalla killen ifr det förflutna R som jag flirtat med nu i snart en vecka,vi har skrivit vääldigt många o låånga mejl+skickat en hel del sms..
Så en dejt är väl snart på ingående;)Behöver nog inte förklara hur tokig han gör mig..sjuk attraktion,sexy mails,intressanta mail etc etc..
Dessutom igårkväll när jag la in bilder på f.b så fick jag ett mejl ifr en vääldigt oväntad person,vi kallar honom B-jag hade en liten crush på honom för ca 4,5 år sedan då han jobbade på en restaurang där jag hängde lite o spanade in honom,var faktiskt så modig att jag spelade in ett meddelande på hans telesvarare utan att vi kände varandra..:)Om att jag var intr etc,modigt va?!
Jag fick ett trevligt sms tillbaka,men han var upptagen så det blev ju inget mer med det,men nu vill han gå ut o ta en kaffe ngn dag,så kul..
Så nu kanske det händer lite grejer-2 dejter på g,lovelyy!
Kraam,Becca

Inga kommentarer: