fredag 29 augusti 2008

Pensionärer:(

Vi som nyss tänkte gå till Glasklart,nu ska vi vara hemma hos mig istället o mysa (med vin iof såklart)Jag är så sjukt trött så att göra sig i ordning nu känns som ett för stort projekt för mig.. Dessutom har A fått grym huvudvärk så det hade nog inte gått iaf..Känns lite småtråkigt men så är det ibland-har dessutom mått rätt dåligt av förkylningen hela veckan så det är inte så konstigt att man är trött..!
Vi ska ju ut till Twisted Torso nästa fredag o fira Angelicas birthday+lilla torg sen så då blir det lite action iaf;)
Sorry Malin att jag inte bjuder på några smarriga bilder imorgon:( Kramisar B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Old girl! ;)

Jag som hade sett fram emot värsta porrbilderna...
Jag ska inte säga att jag var så tuff igår. Jag ringde till Andreas vid nio o fråga om han o en kompis kunde komma o hämta mig. Jag var skit trött...
Men det var trevligt, gott att äta. Jag drack en drink o ett glas vin. Det var skönt att komma hem.

Ha det bäst kram Malin

Beccas sida sa...

Jag vet..o jag hade sett fram emot porr ju;)men men next time baby..hehe.
Kanske kan chatta senare,vill höra mer om igår!Kramis R