torsdag 28 augusti 2008

Update..



Igårkväll träffade jag Dean:)Ahh söta Dean som är så otroligt smart o förstående..Vi hade supertrevligt:Han tog sushi-carneval-me like..o jag tog sallad med kycklngspett mums+2 glas vin-mkt mums..Sen storhandlade jag o bar hem 2 riktigt tunga kassar,sjukt jobbigt..!
Annars har veckan mest handlat om jobb som vanligt under vardagarna+att min förkylning släpper aldrig så jag är helt dööd om dagarna,har absolut ingen ork..:(
Är supertrött från det att jag vaknar till det att jag kommer hem(-riktigt så hemskt brukar det inte vara)Kan även bero på sjukt mkt snabba kolhydrater på jobbet=ingen näring+viktuppgång..Ska ta tag i detta snarast-ta med mig mat+en supergullig kollega som heter Malin tipsade mig om en proteindrink som dessutom var billig (åk om detta för er andra som är sugna att prova.)
Och imorgon blir det fest!!! Hur fan ska jag palla men med lite sprit i kroppen+min favvis Angelica så piggnar jag väl till;)Sjukt laddad egentligen ju..
Nä nu får jag fixa mat+kolla in lite Dr.Phil innan jag deckar..:)Puss Becca

Inga kommentarer: