onsdag 6 augusti 2008

Ångest men happy nu:)

Idag har jag haft panikångest nästan hela dagen..sjukt jobbigt!!gått o mått illa hela dagen på jobbet samtidigt som jag försökt upprätthålla mitt glada,positiva jag..:(Svårt att förstå kanske för er som inte haft det,men tänk er en maginfluensa o hur illa man mår då+supernervositet som inför ett prov eller liknande så kanske ni förstår..
Bussresorna idag var inte lätta det kan jag säga..men jag är duktig iaf..!
Egentligen är jag jätteglad för jag har fått superbra mejl idag ifrån personen jag skrev lite kort om igår;)Så vi får se vad som händer i framtiden(-I will let u know..)
Nu ska jag ut en långrunda med min lilla stackare nisse som har stort behov nu av sin internet/telefonberoende matte..
Avslutar denna kvällen med S.A.T.C,lovelyy..Kramar R

Inga kommentarer: