måndag 8 mars 2010

Fika,förkylt,mellon o lite annat:)






Är ju fortfarande kass (förkyld)Men Angelica var här i helgen ändå o vi hade det trevligt o lugnt men kände trots det att det tog på krafterna..Vi tog en fika i limhamn med Johan o fixade lite ärenden sen var jag helt dööd resten av kvällen..Så jag behöver vara hemma från jobbet längre för så fort jag anstränger mig blir jag helt slut o på mitt jobb krävs mycket energi o tålamod+det blir inte mycket stillasittande... Sen var det melodifestivalen på kvällen o en hel del roligt chattande;) Ang festivalen så blev jag rätt irriterad från början till slut..Tycker svenska folket verkar rösta mycket mer på artist än låt..Hur bra skulle det gå i stora eurovision med en gammal schlagerdänga som Pernillas? O cruzified barbara-skitkasst..(o jag gillar en hel del hårdrock)Nä Pauline är sjukt musikalisk o hade en bra låt som skulle kunna slå i flera olika länder! Pain of salvation var också jättefin-men vet inte om den skulle slå internationellt-annars var resten rätt mycket skit tycker jag..Jessica är som alltid duktig o gullig MEN kände inte att melodin var tillräckligt fin o spännande/speciell-kändes lite som något gammalt.
Till på lördag önskar jag o hoppas det går så här:
1,Salem al Fakir+Darin
2,Ola+Timoteij
3,Eric Saade+Anna Bergendahl
Så nu vet ni vilka som är bäst;) tror coola,snygga o sjukt begåvade Salem som nog också skulle komma längst i den stora tävlingen vinner detta, Becca

Tummen upp: Jag känner mig omtyckt för tillfället för precis den jag är vilket betyder otroligt mycket för mig,varför spendera tid med folk som inte gör det liksom? men det har man ju gjort för många ggr..:/ Tack soulie:)

P.S Kollade igenom GAMLA bilder från bloggen-08 shit vad annorlunda det kändes..samma på många sätt men ändå lite förändringar-beror nog på att man blir äldre o klokare hela tiden+vilka människor man vet/inte vet som kan läsa...också har man blivit äldre också det ser man på vissa bilder..var ju inte lika positivt..Fast på vissa var jag inte snyggare än nu så man får väl vara nöjd ändå:)

Inga kommentarer: