onsdag 24 mars 2010

Mood update:

Känsla:Irriterad,positiv,kall,varm-ja upp o ner samtidigt-just ikväll negativ,(annars har jag haft bra flyt o grejer i veckan)Men just nu känner jag mig besviken o lite neggo/kall.
Senaste snacket:Med Peter(-som jag också kallat soulie här)
Senaste smset: från min mamma som frågade om långfredagen passade bra för påskmiddag:)
Senaste komplimang: Att jag har de vackraste blåa ögonen "en person" någonsin sett;)
Gör nu:Dricker rosé o röker menthol för första gången på typ 2 månader minst...
Måste: Röra mig mer-gå ner i vikt...Var inte så duktig idag-åt mycket mat till lunch o sen gick jag o min favvis-kollega till Coop o köpte kakor...o jag kunde ju inte välja en..utan tog en croissant+ en cookie-not good o efteråt kände jag mig inte så bra..alldeles för sött o fett:/
Ha en bra lillördag alla därute,snart är det helg igen o en påskvecka väntar:) Puss Becca

Inga kommentarer: