onsdag 3 mars 2010

Vårtecken...


Åhh idag hörde jag det som jag brukar känna som det första vårtecknet nämligen en fågel som kvittrade på en speciell melodi vid 7.30 imorse:)
Andra vårtecken idag

Solglasögon(-I love u)
SOOL (som värmde)
Glada människor som jag o en kollega (som fnissar bäst om våren,jag iaf!)
Tänk när vi kan sitta ute på en uteservering-lilla torg,möllan o ta en latte eller ännu bättre dine and wine;)eller drinka... Inga sjukdomar eller iaf inte i närheten av vad vi har i mitt yrke under senhösten o vintern..:D

Tummen upp för:Vår massagestol på jobbet som får mig att bli gladare o som gör min nacke o mina axlar mer relaxed-för jag är otroligt spänd efter all ångest jag haft de senaste veckorna:/

Tummen ner för:Alla kärringar som gnäller om att de ska få eller har mens så ursäkta om jag är lite otrevlig men jag ska nog få mens...:/Skaffa medicin mot det eller isolera dig det är INTE ok att vara otrevlig mot mig eller någon annan för att DU har mens..jag har väl mina krämpor o bekymmer precis som de flesta andra..SKÄRPNING!!
AHH var bara tvungen-detta hände nämligen i veckan..o kanske är personen bara lite otrevlig o har svårt med det sociala- det kanske inte alltid är mensen eller huvudvärken eller något annat..! En förkyld Becca (som är glad så länge inte vinterkräk eller något annat kräk besöker henne..)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerande känsla du har! På svt text sid:121 kan man idag 4mars läsa att våren äntligen kommit enligt SMHI. Härligt!

Beccas sida sa...

Tackar tackar! Jo jag känner mina fåglar:)Verkligen härligt!!