måndag 8 mars 2010

Veckan:

Mån-Varit hemma,sjuk.. städar undan härhemma,bloggar,läser andras bloggar,pratar lääänge i telefon+chattar,lagar mat o kollar på bra tv-premiärer:Ebba von Sydows bröllopsgrej (till Daniel o Victoria) Underbara Saltön,Hollywoodfruarna (nya avsnitt!!)Familjen Annorlunda som jag tycker mycket om:) Men såklart krockar allt..Dagens I-landsproblem..:/ Lite mer prat med soulie sen:)
Tis-Hemma fortsätter nog att fixa lite at home (för det behövs..)Prata med soulie, kolla tv-helt klart "efter 10","sex and the city" och "förkväll"+"desperate" på kvällen förstås:) Mycket tv o slappa när man är hemma sick. Egenplanering till jobbet måste jag få in,nästa vecka har jag hand om temasamlingarna o skapande.
Ons-Jobb 8-16,sen inga plans.
Tors-Upp 5:( jobba 6.30-ca 14(-önska mig lycka till att inte larmet går när jag öppnar denna gången...)Vi har rytmik-öva inför vårmusikalen:)
Kanske träffa soulie;)
Fredag-nada efter jobb o jag slutar vid 15:)
Lör-Vårmusikalen med Lennart Hellsing-tema vi ska sjunga dripp dropp-(vatten vatten bara vanligt vatten) med våra småttingar<3
På kvällen/sen em kommer Angelica hit o vi ska naturligtvis kolla festivalen:)dricka vin etc...
Sön-Jag o Angelica ska till mobilia (blir nog lite shopping)också ska vi träffa AC.
Lugn tvkväll..SKÖNT med lite lonelytime:) Becca

Inga kommentarer: