lördag 27 mars 2010

Lördag...




Väldigt skönt med helg nu:) Men måste erkänna att jag känner mig lite sliten efter en "hård vecka"-blivit lite för mkt wine etc,sover inte lika bra då heller...
Började med en promenad imorse,o igår smsade min mamma mig o sa att hon köpt en busnel jacka till mig-marinblå med guldknappar,nice till våren o inte den billigaste...så jag blev jätteglad men nu när jag provade den så satt den inte så snyggt som jag hade hoppats:( Så det lutar åt att vi får lämna tillbaks den tyvärr...
Ska prova den en gång till dock.. Nu ska jag hoppa i badet o fixa till mig för att sen fixa några ärenden-ska till systemet,ska köpa någon dessert till ikväll-ska hem till Caroline-min f.d kollega/mamma till en pojke på min avdelning/vår rytmiklärare /och en vän:) Blir säkert trevligt,vi brukar ha kul:)
Ska även förbi Lindex o byta en påskpresent jag fick i veckan av min mammi.
Kommer hem sent ikväll o då blir det väl något mysigt,gärna lite läskigt på tv,kanske så kollar jag millenium på svtplay.
Psst: Igår kollade jag lets dance lite halvt efter AWn o jag gillade dem båda men hejade nog nu på slutet lite mer på Mattias så det var kul att han vann-han har utvecklats en del o var duktig o gullig. Sen blev det kvällsrundan med min för tillfället jobbiga/kåta hund en tax i trappen löper:/ Lukas (min kise)följde med på rundan-han gick strax bakom oss hela vägen-såå sött<3

Inga kommentarer: