lördag 27 mars 2010

Nothing ever stays the same...:(


Varit iväg o fixat lite nu,köpte efterrätten o det blev gammeldags vanilj ifrån otto glassfabrik+melon till det+choklad:)
Gick inom Lindex men hittade inget kul...trista kläder... Bara ett nagellack blev det där. Köpte även lite nödvändigheter på ICA o Apoteket-blev en god handtvål(-Oliva doftar jättegott o passar bra i mitt lilla badrum)SB12 som är superbra,o magmedicin:( Inte varit på bra humör-känns som upp som en sol o ner som en pannkaka-man kan ju styra sina tankar men idag känns det svårt... vill inte gå in på varför här-kan väl bara säga att man slutar aldrig förvånas... MEN jag har riktigt fina o trogna vänner o jag ska snart hem till en som nyss smsade att hon hade tinat räkor o bubbel var på kylning-så snart beger jag mig hem till henne för en skön kväll i gott sällskap o försöker "dra ut allt det negativa" Har fått såå fina komplimanger på sistone av gulliga människor,även en kille som hade finfina planer inför en kommande dejt o lite av ett kärleksmejl;) Så man får väl kämpa på o tänka på sånt positivt istället för att tänka på människor som är oäkta eller oärliga. Ha en skön lördag mina vänner<3 Becca

Inga kommentarer: