onsdag 17 mars 2010

Veckan...

Denna veckan har vi "Bokens vecka" så vi har haft lite olika aktiviteter varje dag o jag har haft rim o ramsor tema under samlingarna. På kvällarna har jag stupat i säng-nä, men varit vääldigt trött...Får börja med blutsaft eller något för jag är jättetrött..tyvärr har jag inte mått hundra heller-haft mycket att tänka på o när det är så,så får jag ångest av stressen o mår inte alls bra, o då blir man även extra-trött såklart... Annars är det bra,soulie kom hem igårkväll (o vi fortsätter prata som galningar...) Morgondagen ser jag tyvärr inte framemot...Jag ska sätta kl på 5:( sen iväg o öppna skolan o sist satte jag igång larmet så jag är dels rädd för det+ hoppas att jag lyckas med gröten...Sen ska jag rusa hem vid 14.30 för att gå med vovven sen in snabbt igen för planering o sen personalkonferens så det blir en superlång dag...hemma vid 20 typ:/ Sen är det fredag-YES! Då ska jag ev träffa soulie (får se om jag orkar)men det är klart att det hade varit trevligt:) På lör ska jag träffa en gullig kollega i stan,vi ska nog ta "Rica brunchen", o blir det inte den så blir det "krua thai"-får se. Annars har jag inget inplanerat-SKÖNT! Lite tvskvaller:Såg ni hollywoodfruarna?? Usch jag tyckte det kändes såå tacky-billigt...några var t.o.m gifta o de har barn...var är moralen o omdömet?? Men Montazami var härlig o rolig som vanligt(-det med mamman som var konserverad på burk:D)
Kram på er o ha en skön fortsatt vecka,Becca-Bus

Inga kommentarer: