söndag 14 mars 2010

The weekend..:)











Går alltid alldeles för fort:( Haft en mysig o positiv helg tycker jag-skulle egentligen bloggat igår-men det var något fel på min sida här..:( Så nu kommer allt från helgen istället. I fredags tog jag det lugnt,köpte hämtmat o kollade lets dance med lite wine-gillar de 3 som är kvar! Fick ett fint mejl av en man som jag inte känner som värmde:) Blev glad för att han gillar min blogg o gav mig lite komplimanger o även lite hopp om annat,kan ju tillägga att han är duktig på att skriva själv o äldre än mig, så det känns ju extrakul,väldigt fint mail:)
Smsats o pratade lite med soulie igår,kul som alltid! Sen var det musikaldags o jag var på G;) Fint väder,underbara kids som det gick väldigt bra för,bra musik o söta ballerinor<3 Pengarna som samlades in gick till ett barnhem i Thailand-önskar jag kunde lägga in bilder,men man ska ju inte lägga in bilder på barn (inte alla som gillar det)
Sen minglade man lite+ hjälpte till att städa lite innan jag mötte Angelica o vi traskade iväg i regnet till möllan o käkade på Krua thai-gott! Sen var det time för melodifestivalen som var spännande o kul igår-jag o Angelica var eniga om vilka låtar vi gillade o ogillade o vi hejade helt klart på Salem..Men som tur var tillhörde Anna ändå också favoriterna,men tror Salem hade slagit lite bättre utomlands kanske,who knows... Idag har vi haft en riktig myysdag,skulle egentligen träffa AC men hon ställde in så vi tog en sen frukost med Johan här på Biocentrum sen handlat hem lite nödvändigheter o tagit vår första danske påskebryg:) Njutit av promenader med Nisse i det fina vädret o mina djur njuter verkligen,härligt att se!
Nu blir det myys för hela slanten,hade eg behövt tänka lite på vad jag ska göra på samlingarna i veckan men jag vill njuta av min sista lediga dag innan en rätt intensiv vecka...:/ Måste plöja igenom ett berg av sydsvenskan(-hinner aldrig läsa trots att jag gillar det) O prata lite med soulie (hoppas jag)o kolla tv,Ha en skön söndagskväll,love Becca

Inga kommentarer: