fredag 12 mars 2010

Vem är "soulie" o vad händer?

Det måste ni ju ändå få veta...Vår lilla dejt gick bra-promenerade vid beachen o på limhamn. Men mest är jag impad över att vi har pratat i typ snitt 5 timmar per dag sen 8 dagar tillbaka o det känns helt ärligt som att han har kommit in i mitt liv helt o fullt o känns som en eller rättare sagt är en väldigt GOD vän till mig-ingen romance alls, MEN otroligt fin vänskap-därav namnet soulie=soulmate-pratar vi inte på en dag så känns det tomt,han får mig att må bra o vice versa,han är otroligt smart!! vi delar även en del (gemensamma intressen) hade snack om både politik o psykologi igår- o det gillar jag att vi inte bara tramsar haha utan har verkligen vettiga saker att snacka om också:)
Han heter Peter,33 år (snart)pokerproffs,civilingenjör o spelar i ett band som han satsar mycket på,(i nuläget arbetar han med pokern)så nu vet ni lite om honom- lät som en kontaktannons,men jag gillar honom såå skarpt så han är helt klart värd ett inlägg här o mycket mycket mer!! Känner mig såå bra o naturlig när jag pratar med honom-like u a lot soulie o kommer sakna dig nu när du är i Sthlm... puss på dig o tack för att du finns i mitt liv<3 Och på tal om romantik-jag är såå sjukt sugen på en romans...en riktigt fin vän o partner som man delar allt med,hade varit så mysigt o jag är mer än redo för det o vet mer än någonsin vad jag beöver o vill ha;) PUSS Becca

Inga kommentarer: