onsdag 10 mars 2010

JAG ÄR SÅ MESIG...(men glad)

När det kommer till första mötet med en ny person...Jag ska gå en promenad med soulie;) Och ni som följt bloggen eller kanske ännu bättre känner mig väl vet att jag har svårt för första mötet, för att man känner sig så granskad... Men killarna verkar aldrig osäkra eller mesiga/blyga ínför första mötet-how come?!
Jag tänker att antingen gillar inte jag honom på det sättet...eller så han inte mig-nej man vet ju knappt vilket som är värst...Jo det är nog ifall han inte är attraherad av mig haha. Vi har superbra telekontakt o chattkontakt-gillar honom skarpt redan, men om det är vänskap eller något mer det lär vi båda få svar på ikväll-KANSKE... Wish me good luck;) Becca P.S Haft en bra dag på jobbet trots att jag fortfarande är rätt så förkyld (så det är klart att det tar på krafterna) Men kidsen var glada över att se mig o jag dem:) Sen är jag dessutom superglad för att jag inte ska öppna imorgon:) Då slipper jag (o alla andra) riskera att larmet kanske går... Nä nu måste jag sminka till det här fejset med röda kinder o trötta,förkylda ögon..:/

Inga kommentarer: