onsdag 24 mars 2010

Veckan..





Mån-träffade jag Jois o vi käkade thai,det blev i limhamn-det var tänkt att det skulle bli i Bunkeflo-de hade jättegod mat där,men när vi hade kört dit så var det ett enda stort renoveringsprojekt så det blev thai i limhamn (som vanligt..)Men det var supertrevligt,var sugen på lite wine o gott sällskap av en god vän:) Sen hjälpte jag till att putta igång hans bil som det var fel på..Kändes väldigt not-me!! men det gick vääldigt bra-jag kan nog mer än vad jag tror (som vanligt)
Tis: Var det planeringsmöte efter jobbet,sen var jag helt slut så det blev bara lite telesnack+desperate housewifes såklart,även lite rosé-årets första,nice:)Fick även ett fint mejl-känner att jag har fått mkt positiv feedback på sistone-kul;)
Ons:Jobb till 15.30,sen pratat med soulie,vilat o dricker nu rosé o ska kolla Efterlyst-hoppas Alm blir fälld snart,sjukt rättssystem vi har här i Sverige-män kommer undan med de sjukaste grejerna..:( + ska laga mat. För övrigt så går det jättebra på jobbet,jag är positiv,älskar mina små kids som säger de mest roliga o härliga sakerna varje dag:D
Torsdag: Jobbar 7.30-15.30. Träffa Katarina (som jag inte träffat på läänge)blir väl middag eller fika någonstans på kvällen:)
Fredag: No plans efter jobbet 15,kanske AW med Jois på Nama (eller bara slappa)
Lördag: Träffa Caroline som är en vän,f.d kollega o mamma till en av våra lovely kids:)Dine and wine hos henne.
Sön: Ev träffa Kattis på fika eller något i stan,sen slappa på kvällen. Kisses Becca

Inga kommentarer: