tisdag 9 mars 2010

Hepp!

Sjukt sugen på att ta tag i min hälsa lite mer nu..inte helt, kommer inte bli ett freak-vad trist det hade varit,nej man lever för kort tid för att undvika allt gott jämt,men jag kanske ska undvika det lite mer eftersom jag ätit i princip vad jag velat nu ett bra tag, o utan powerwalks så det märks nu..Brukar bli lite så för mig under vintern- att jag går upp några kilo..:( tror det handlar om mindre energi o inte på lika gott humör..Men nu börjar ju våren o då känner jag oftast för att sätta igång-så nu måste det bli långa o snabba promenader (väldigt effektivt för vikten o skonsamt)gå längs sibbarp o ribban,gå till jobbet ibland (kanske)Äta mer hemlagad mat måste bli bättre på att göra lite roligare rätter-måste ju bli en duktig housewife till en dag då det kan behövas-vill ju inte bli en sån som jämt ger mina barn halvfabrikat eller ännu värre mat DE väljer hela tiden-nä bra mat från start (som jag alltid fått) Så stoppa mig nu om ni ser alltför många flottiga middagar ute - här på bloggen eller bruncher.. o inga raska promenad bilder vid beachen..
Vågar jag nämna att klockan är 14.30 o jag har bara druckit 2 koppar kaffe o "tramsat" i telefon idag.. Med min hälsa just nu är det inte över än.. (sjukt snorig o halsen känns också torr o konstig)..men känner att jag måste tillbaka till jobbet nu så imorgon it is hur jag än mår! Nu ska det ätas frukost...o läsas sydsvenskan o glamour+en del tv. Sen måste jag DISKA o annat trist o handla hem lite mat etc-Jag ska bara... Take care my friends,Becca<3

Inga kommentarer: