lördag 20 mars 2010

Nice lördag:)



Efter några dagar som en soffpotatis-jag har väldigt lätt för att bli överslö om inget händer o jag inte träffar människor o så,så det var definitivt dags att gå ut o träffa lite folk idag...Träffade min gulliga kollega o vän-Rosita vid 3 (eller nej jag kom typ 20 över-Im bad..)Vi käkade på Krua thai-supergott som vanligt,tycker jag-synd de inte har rättigheter bara :( Vi gick till Mascot efteråt (där de har rättigheter:) Jag tog ett glas vitt o en margarita-åhh drack mer än en sådan i somras så man fick lite summerfeelings,vi satt på uteserveringen med:)
Sen promenerade vi hem eller till "Rossan" som bor vid Kronprinsen o därifrån bestämde jag en snabb träff med Soulie(-för de bor rätt nära varandra)Men han hade inte tid med sin soulie idag utan skulle träffa en annan tjejkompis i stan..:/ men det blev ett hej iaf,ett trevligt sådant:)innan jag tog bussen hem- med Angelica i i-phonen,o nu när jag kom hem kollade jag på första avsnittet av triologin-män som hatar kvinnor-såå bra:) O nu lite bloggtime innan bädden kallar-dock inte så trött än..dessutom håller någon granne låda o då har jag inte lätt för att somna...
Hoppas DU har en skön lördag,HAPPY THOUGHTS<3 Becca P.s "Rossan" ville inte vara med på bild,trots att hon blev jättesöt..:)

Inga kommentarer: