lördag 27 mars 2010

Nama X2 med Katarina X2 :)


Riktiga dine and wine kvällar det här-det älskar ju jag men efter en intensv vecka med måånga tidiga morgnar så kände jag mig egentligen lite för trött för det igår..
Men i torsdags så kom Katarina hit,vi promenerade till nama där jag tog ett glas champagne-jag bad om cava men världens gulligaste servitris Sara gav mig champagne:)
Sen blev det dessert o chailatte för Katarina o för mig 10 bitar sushi+vin sen var jag ju även "tvungen" att smaka den goda kladdkakan med glass o jordgubbe:) Tyvärr råkade jag svälja hela klumpen wasabi på en gång...trodde det var en risklump,där var så mörkt...det rek jag inte:/ Vi hade supertrevligt-Hon gör mig alltid på gott humör,väldigt positiv person som är "skön" att prata med-en väldigt bra o fin vän:)Såklart var hon sjukt snygg o hade fina grejer-(hon har alltid superfina grejer typ väskor,kläder o så för er som inte vet)
Och igår så träffade jag Kattis på nama,hon körde, så hon fick ta den alkoholfria japanska,goda drycken amé och jag började med en raspberry mojito-supergod!+ lite tilltugg ifrån snacksbuffén. Sen blev det champagne o vin med o jag tog en jättegod kycklingfilésallad+jag och K delade en rulle sushi,så det blev 4 bitar var av det-(jättegoda med kyckling o spicymayo:)O Kattis åt sushi-15 bitar tror jag:) Även hon hade en fin väska som jag gillar skarpt...Mulberrys bayswater..jag var så besatt, så hon t.om fick sätta ner den på golvet haha..:) KRAM Becca<3

Inga kommentarer: