söndag 21 mars 2010

A lovely sunday aswell:)



Träffade soulie utanför mitt hus strax efter 11 och vi gick tillsammans till biocentrum där vi käkade stor frukost-sen gick vi en långpromenad i g.limhamn o kollade på alla fina små gatuhus här,vi var även nere vid båtarna o havet en sväng,supertrevligt o alltid kul att prata med soulie:)Sen tog jag med nissen på en långpromenad i solen-härligt<3
Sen har jag mest tramsat:/ Inte blivit så mycket allvar av denna dagen...HAHA mest flams o trams på facebookchatten etc... Fick även reda på att jag ska öppna imorgon-KUL,not..sätta kl på 5...poor me-men jag är hemma redan vid 15 så det är skönt:)
Skulle kolla gossipgirl-men jag misstänker att jag har blivit för gammal-jo så är det nog,gillade det för ett halvår sedan o inte nu..strange... Nu blir det snart lite prat med soulie innan bädden kallar-extra tidigt:/ Kram på er! Becca

P.s Försök att göra en annan människa glad,utan att du tjänar på det-det gör dig väldigt glad o nöjd själv,det har jag gjort idag (till en ung tjej som jag inte känner) o det försöker jag göra så ofta jag kan,det kan handla om att lyssna,stötta,eller att ge en komplimang till någon-jag vet att soulie också har gjort det ikväll<3

Inga kommentarer: