söndag 10 oktober 2010

Annsann o green mango:)



Efter att ha tjafsat med en person igårkväll..så gick det upp för mig att det mest varit negativ energi inblandat där från början-så han satte sin "sista potatis igår" haha-skönt när man känner så! Jag är ofta alldeles för snäll där att jag förlåter o ursäktar o håller på (så länge de inte gjort mig riktigt illa alltså)men även det där lilla jobbiga måste man verkligen också radera ifrån sitt liv..det där när man inte alls vet var man har en person..o man kastar pärlor åt svin-väldigt passande ordspråk för denna helgen o gudstjänsten i fredags handlade just om det-slump?! I think not:) Skönt iaf att jag fick ett sött sms ifrån Thomas igår-när jag behövde det som mest!
Sen träffade jag Annsann på möllan som var lite småfnittrig/berusad på mojitos o betuttad i sin dejt för kvällen;) Hon spred som ofta när vi ses väldigt pigg o positiv energi! Vi var på green mango-käkade o drack lite vin för mig o singha-(thaiöl för henne) Jag förväntade mig jättegott,så jag kände mig inte supernöjd med min mat-vi delade dock o Annsanns soppa var godare än min gryta så den var helt ok-jag gillar blandningen av sött o starkt bäst o grytan var bara stark.. Men det var ett lågt pris så det var ju inte a big deal.. vi hade hur kul som helst,skrattade hysterisk flera ggr (o jag hoppas inte att bordsgrannarna hörde vad vi pratade om;)
Kom hem i tid,skönt- sovit ut inatt ordentligt! Nu blir det vila/mysa hela dagen-läsa sydis o andra tidningar,bada både mig själv o nissen,promenera,städa lite o kolla tv ikväll. Becca

Dagens:"We are here to learn through relationships so enjoy it while it lasts and then you grow with somebody else,nothing starts or ends-its a journey"!

Inga kommentarer: