tisdag 5 oktober 2010

Mood update:

Tankar idag: Happy thoughts..Varit glad o positiv,trots mycket stim o stoj på jobbet:/ Fått fina kommentarer o uppskattande leenden ifrån några barn o det värmer så otroligt mycket att höra barn skrika efter ens namn (Mabecca) o ge en stor kram,ett glädjande ord etc..Man inser också hur viktig man är i deras liv här o nu!

Senaste samtalet:Pratade senast med min mamma,Caroline ringde nyss men jag var/är för trött för att prata nu..

3 senaste mottagna smsen,från vem? Caroline,Thomas o Mummy.

Komplimanger på sistone? Om jag älskar dig är en komplimang så sa en liten 3-årig flicka det till mig idag:))Att jag hade en fin tröja, Fått lite komplimanger ifrån det motsatta könet med på sistone- att jag är sexig, en sån som man vill ligga o mysa med o kolla på film med,att min inre värme strålar ut,snyggt ansikte o snygg kropp,duktig på att sjunga,alltid ser så frisk ut(-även som sjuk o osminkad:)Att jag är busig- vilket jag tar som en STOR komplimang när en 2- åring sa det;) Några saker känns pinsamma/dumma att skriva här-MEN man ska ta åt sig av allt o bara njuta-eller hur!?;) Speciellt de dagar då man verkligen inte känner så själv..!

Ska göra nu: Ringa o beställa thaisoppa orkar inte gå så långt,but I gotta eat o orkar ännu mindre att laga själv ikväll+har inte så mkt gott hemma för tillfället:/ Sen titta på debatt o desperate housewifes som äntligen börjar idag:D, Ut med nissen,sen bädden-upp vid 6 imorgon..:/ PUSS Becca

Inga kommentarer: