måndag 11 oktober 2010

Måndag + dine and wine:)

Vilket härligt sätt att börja veckan på..gå ut o käka med en sjukt inspirerande,positiv o livserfaren person nämligen min väninna-Lena:) Hon har sin äldsta dotter hos mig nu o innan hade hon sin lilla tjej hos mig,hon arbetar även i kyrkan. Tror att vi ska käka sushi,föreslog thai(-u know me) med, så vi får se vad hon känner för.
Haft en bra dag på jobbet förrutom att jag känt av min magkatarr supermycket-mått väldigt illa:( Men annars en bra dag med kidsen o kollega(-jobbar bara med en till på måndagar o fredagar)hon är även bitr.rektor o SJUKT DUKTIG!! Så när hon sa till mig idag att hon tyckte jag var mysig,kul o duktig att jobba med så blev jag verkligen glad:D
Hoppas jag hinner hem till att se "I Anneli"-såå kul för alla er andra därute med lite störd humor;)(kolla svtplay om ni missat tidigare avsnitt!)Sen blir det kanske film om jag orkar-börjar inte förrän 9 på tisdagar.
Hoppas DU har fått en god start på veckan:)) O annars så kanske du får det imorgon,sånt där som humör växlar ju väldigt snabbt-iaf här..Igår em kände jag mig väldigt låg o sen några timmar senare var det inte alls så illa o idag ingenting:D Men jag är ju tvilling så det är väl därav detta känslosvall o dubbelnatur I guess..Ta hand om dig! Becca

Inga kommentarer: