lördag 23 oktober 2010

VICTORIA PARK!!;)





Hur det ska gå till det vet jag inte..MEN jag fick en broschyr av min mamma som jag tittade igenom (o läste väldigt noga)idag. Vilken underbar idé..Jag trodde att det enbart var för äldre människor,men så är det inte alls..:)Fräscha lägenheter!! Det är för alla:Man betalar en extra serviceavgift varje månad (som var helt ok)o då får man biograf,spa(-där de använder sig utav mina favoritprodukter) olika typer av pooler,tennis,golf,gym i det priset,dessutom har de en egen reception,restaurang med b.la brunch..de har även vinkällare-låter inte detta som något för en livsnjutare som JAG??!! Som att bo på hotell,fast hemma-helt fab idea!! Blev helt förälskad..Nu måste jag bara vinna en miljon,eller något-tacksam för förslag eller en sambo kanske?;) Måste ju bara bo där..Det börjar t.om på mitt andra namn (som jag valde själv när jag var 11,12 år)VICTORIA<3 Becca

Inga kommentarer: