onsdag 27 oktober 2010

Plans:

Nu när det faktiskt är lillördag så kan jag ju berätta om mina planer för slutet av veckan-ja nu går det snabbt tills det är helg igen:)
Tors: Jobb (förmodligen)8.30-17,hem om snabbt sen till Fam Pommer på middag-ska bli mysigt:)
Fre: Jobb 8-16.30 sen ankmiddag hos min mamma (o några gäster)supergott med anka! o självklart gott,passande vin till det:))
Lör: Ska jag träffa Annsofi-vi tar antingen hotellbrunchen (Rica hotell) vid lunchtid eller lunchdejt någon annanstans,kvällen blir lugn.
Sön: Måste ta mig till kyrkan-supersunday!:))Alltså extra stort o extra festligt! Becca

Något lite kul: Är att jag har beställt klipp o slingtid hos min duktiga frisör Alda till nästa vecka-ni vet ju att jag inte tycker sånt är kul direkt,men efteråt är jag alltid supernöjd-dessutom tar jag ju med lite bubbel för att göra det hela lite mer kul;) Skrev till henne igår: För en gångs skull så har jag inget trassel i håret,för jag har knappt något hår kvar efter mina extensions:D Becca

Inga kommentarer: