torsdag 7 oktober 2010

Veckoslutet


B.la denna fina teckningen fick jag av en av våra små tjejer(-kan man bli annat än varm i hjärtat?)Lovade henne att jag skulle hänga upp den på min frys härhemma,hon tyckte att jag även kunde hänga upp den på väggen som en tavla "vid huvudet där jag sover":D
Sen är även hon (som alla andra småttingar)förvånad över att jag inte är gift-hon frågade häromdan-Men vill du gärna eller?:)Sen frågade jag henne idag om hon är så gosig hemma också-hon svarar: Nä det hinner vi faktiskt inte:)
En annan kille tog mig på magen idag o frågade:Varför är du så stor där?haha- inte en lika kul kommentar-bara att svara att man är lite tjuck;)
Imorgon är det fredag igen...Jag har planer efter jobbet(-eller ngra timmar efter)ska träffa Jenny o introducera henne för kyrkan-united:) som håller till i Betlehemskyrkan på fredagar-ska bli kul,var nog 5v sen snart nu..:/ Sen blir det nog en öl eller 2 på möllan efteråt,men jag måste hem i tid för jag ska nämligen jobba på lör (några timmar bara)Vi har öppet-hus på skolan. Sen blir det nagelfix o sen hem o slappa några timmar för att sen träffa Annsofi o gå o ut o käka någonstans:)
Sen blir det en välbehövlig o lugn söndag. Have a nice weekend everybody! Becca

Inga kommentarer: