lördag 16 oktober 2010

Fredag o lördag:)






Igårkväll kom Angelica hit o vi var båda inte jättepigga,men vi började med att dricka lite vin hos mig o senare gick vi till VESPA o delade en pizza här i tvsoffan-(nice att man får god glass till:) Vi kollade lite på Skavlan-(tycker Leif GW är såå rolig o originell:) Sen somnade vi rätt tidigt,sov ut till idag o efter en mysig runda med nissen,o efter vi gjort oss iordning så gick vi till smörgåsbutiken där vi åt en bakad potatis med olika räkröror-min med keso,Angelicas med romsås,vitamin well till det+kaffe. Sen skyndade vi hem till AC-som jag berättat om här tidigare.. Hon mår ju väldigt dåligt psykiskt o vi var tvungna att gå redan efter en timme..Tycker så synd om henne,hon hade fixat så fint till oss med mat o allt-men hon har blivit mer o mer isolerad o har väldigt mycket ångest o mani..:(
Man får sig en tankeställare varje gång man är där,och det är en STOR glädje att iaf kunna vara en liten glädje i hennes liv:)hon har inte många!) Så var glad över din hälsa,dina vänner,din familj,ditt jobb.


Jag o Angelica gick till Mobilia,jag hade inte tänkt att shoppa något speciellt men det blev en del ändå..;) Blev en handkräm-Biotherm,ansiktskräm-biotherm också fick jag en gåva där med riktigt bra grejer:) En parfym (20%rabatt just nu på parfymer!!)Burberry brit-den rosa. Sen blev det även en jättefin jacka Esprit,lite dyr men den var såå fin på så den var jag tvungen att ha! Bra övergångsjacka innan det blir riktigt kallt,glansig o marinblå-me like:) Sen var vi så "bonniga" så vi tog varsitt glas vitt på kniv o gaffel:) Nu har jag suttit hemma,bloggat+dricker öl,kollat face,chattat etc. Snart blir det tvsoffan med mina små darlings,mcdonaldsmat,tv o MASSA tidningar- jag har samlat på mig-b.la sydis som jag numera har fre,lör o sön-perfekt! Imorgon har jag inget planerat alls förrutom att tvätta lite,men det kan väl vara bra.. Becca

Inga kommentarer: