söndag 17 oktober 2010

Underbart...

Vaknade av att telefonen ringde 8.10..först tänkte jag WTF-en söndag?? Men sen när jag svarade på samtal nr2 o fick höra Thomas underbara röst igen var man ju som såld:/ Han sa såå fina saker o nu har vi skrivit fina (o lite mer "ofina") sms till varandra i flera timmar..<3
Han sitter på flygplatsen nu back to Dublin-han var på snabbvisit i Sthlm nu i några dagar.
Förrutom det så har jag redan hunnit tvätta lite,varit ute i underbart höstväder med nissen-solen skiner för fullt:)
Lena ringde precis o frågade om jag ville med till kyrkan,jag blev sugen för jag vet att man får massor av energi där-MEN jag vaknade tidigt,har en del nödvändigt att fixa,tvättat i ngra timmar nu, o vill bara gå i mysisar hela dagen o mysa med mina små liv<3 Har en STOR hög av tidningar med att hugga in i.. Hoppas du har en mysig söndag! Becca

Stort GRATTIS till min söta o kära väninna Jenny som fyller 32 idag-Hoppas att vi alltid kommer vara vänner o jag önskar dig det bästa<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack kära Becca!
Vi kommer att synas ett tag framöver, det är jag säker på!
Kramis!