måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag:)


Oj vad det blir stort när man arbetar på en förskola,men det är ju härligt för det är en av mina favoritkakor:)
Gick till Coop idag o köpte en massa snäckor till våra kids-o jag har ätit 2 idag faktiskt-en nybakad o en "köbekauga";)
Annars..Igårkväll precis som idag har jag varit helt slut pga nästan ingen sömn lör-sön:/ Blir väl bättre imorgon hoppas jag! Satt o chattade,smsade även med Thomas-myys:) Skrattade åt I Anneli (ni som missat kolla svtplay,jättekul!)Skulle egentligen träffat härliga Lena-men var helt enkelt för trött så vi sköt upp det till nästa vecka,då vi ska ha ännu en sushidejt:)
Nu ska jag bara mysa,försöka orka bada,kolla tv-svenska NY fruar(-man skulle kunna tro att det är en parodi..) O även I Anneli.
Bjuder på en bild på en osminkad o väldigt trött Becca ifrån tidigare idag,så kan ni se min nya,fina "ros-tröja". KRAM, Becca

Dagens: "Love living,live loving"

Inga kommentarer: