onsdag 20 oktober 2010

Veckan..




Dagarna rullar på o förrutom fullt upp på jobbet så storhandlade jag häromdan-en massa gott som kantareller,broccoli o andra goda saker som man kan laga till grytor med(+annat gott köptes med)-o ni vet att jag älskar mina grytor o man kan ju faktiskt blanda hej vilt:) Ikväll har jag även fixat 2 nails som hade gått av..Sen somnar jag tyvärr ofta på kvällarna vid 20 tiden..så man missar halva kvällen-snacka om trött:/ Imorgon ska vi fira FN-dagen med kidsen för att sen skynda iväg o åka skridskon med dem-som tur var är så är det inte jag som är läraren på det..(jag är FEG på isen) På kvällen ska jag träffa SWEET Rosita,ska bli jättetrevligt o jag tror det blir sushi and wine;) Fredag blir det lugn hemmakväll,på lör har jag blivit hembjuden till min gulliga kollega Eva på lite "tjejmys":) På sön blir det ev kyrkan på kvällen,annars lugnt. KRAM Becca

Dagens: Blev helt rörd av ännu 2 mammor som sa gulliga saker till mig idag/igår gällande att jag fortfarande är singel trots att jag är så trevlig o vacker var det en som sa:) Man blir generad o glad! Den andra sa att jag skulle hälsa på dem i Boston(-de har flyttat dit)o ifall jag kom dit så lovade hon dejter varje kväll-sounds really good!;) Gällande förhållanden o sånt så känner jag att man hela tiden lär sig något nytt om sig själv-vad som är viktigt för just mig när det gäller män/kärlek (kanske jag som är sent utvecklad eller något haha)men det är ju skönt att man på det sättet växer som människa o man känner också mer o mer att om man inte träffar den där riktigt stora,fina kärleken som respekterar en,förstår en i alla lägen, och som man mår riktigt bra tillsammans med o har kul med, så kan det vara..Jag vill ha någon som är där för mig 100%-betyder inte att vi måste ses hela tiden-men man ska veta det o jag behöver definitivt mycket kommunikation med den jag ska vara med,en gång sa Dr.Phil en väldigt fin sak,Han sa att om han går in i ett rum med massor utav människor så ska hans kärlek känna att han bara har ögon för henne,han visar henne att han är stolt över henne o att hon betyder allt för honom, REAL LOVE-kommer jag att få uppleva det tro?! Jag har för det mesta väldigt svårt att tro det-varit för många bakslag o negativa grejer gällande det.. Becca

Inga kommentarer: