lördag 16 oktober 2010

Veckan:






Blev såklart en supermysig middag med Lena på nama:) Jag åt en 15-bitars sushi o Lena en mumsig sallad med räkor,kräftstjärtar etc.
Vi pratade om härliga saker som b.la:kärlek,gudstro,familj,barn etc.
Jag har varit rätt trött i veckan..tycker barnen varit lite extra stökiga med..Så det har blivit en del hämtmat. Och i torsdags var det möte efter en lång jobbdag,så jag var på skolan mellan 8.30-20.00 :/ så man var rätt trött efter det.. Varit superstel i nacke/axlar så jag har passat på när jag har kunnat att ligga o få massage på jobbet-sjukt nice! Vår "stol" finns i vårt djungelrum nu(-som en kvinna handmålat!!) De söta smsen mellan mig o Thomas har fortsatt..MEN MEN-vi bor inte i samma land,går tyvärr inte att bortse ifrån..:/ Kram Becca

Inga kommentarer: