lördag 30 oktober 2010

Buhuu:(

Och nej det är ingen halloween överskrift.. Har gått o blivit rejält sjuk:( Trodde allt var ok, var tillbaks på jobbet i Tors, kände mig något förkyld o skum, tog ipren o försökte glömma mitt hälsotillstånd.. Var ju dessutom hembjuden på middag till Lena med familj, så jag hoppade in i en taxi vid 18.30 tiden, fick träffa flickornas kaniner- gräddnos o vitnos, de fick varsin adventskalender av mig. Vi åt god middag ihop, sen var det dags för 2 trötta flickor att ta på sig nattlinnena o gå o lägga sig, de bad även en fin bön ihop- det var såå fint att höra en bön på ett barns sätt <3 Sen satte Lena på gott te o bjöd på frukt o choklad o vi pratade om allt möjligt. En supertrevlig kväll som alltid med Lena:) Tog taxi hem o upptäckte att de flesta i området utom mig var strömlösa- så lite tur hade jag iaf- men turen var inte långvarig..En stund senare låg jag o frös o frossade o mådde riktigt dåligt:( Så igår orkade jag inte annat än att bara ligga o sova:( Att jag orkar blogga nu är ett stort framsteg, pratade även med Angelica rätt länge nyss:) Igår orkade jag inte ens se på tv.. Missade ju även min mammas bjudning igår med b.la god anka.. Men de kom o lämnade maten till mig- 3 rätters, inte illa.. Orkade knappt äta ngt igår o har inte ätit än idag för jag har ont i halsen.. Men hoppas jag kan äta lite snart. Skulle ju egentligen på brunch med Annsofi idag o det fick man ju med ställa in+ kyrkan imorg:( Ännu en helg med inga happenings- får snart bli ändring på det! Chattat lite i dgrna med Thomas.. känns trist att man inte kan ses nu:( Vi är båda väldigt sugna på det ju..! Ska snart ut med nissen i fint väder, sen blir det slappa, läsa sydis, sova etc.. idag med.. Hoppas att DU mår bättre o kan njuta av helgen:) Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att du blir sjuk så ofta, stackars dej..... du får ju många karensdagar + dålig lön så här o missar många grejer som du vill göra..tycker synd om dej som har det på detta viset

Beccas sida sa...

Tack för omtanken:) Ja det är andra karensdagen sen i april så det är ju inte jättemycket..men ändå att man går omkring o är halvdålig jämt är också supertrist o senhösten o framförallt vintern brukar vara värst för mig så jag hoppas,hoppas att det inte blir värre sen:( Försöker boosta upp mig med extra vitaminer.. SKROTA KARENSDAGEN FÖR OSS SOM ARBETAR MED MÅNGA MÄNNISKOR PÅ SÅ NÄRA HÅLL!!:( KRAM Becca