lördag 9 oktober 2010

Bra start på helgen:)



Igårkväll satt jag hemma o tog ett par glas vin o pratade med en viss störig o samtidigt charmig person som jag "hatälskar"haha..Blev helt försenad så jag fick färdas i mitt vanliga transportmedel nuförtiden-TAXI:/ mot södervärn o betlehemskyrkan-riktigt bra stämning som vanligt,Jenny trodde det var fest:D
Skön stämning,bra lovsånger,bra budskap o bra människor:) Sen rusade vi iväg till indiska restaurangen vid möllan för att käka,tog en öl där sen hemåt,var sjukt trött..så jag slocknade nog strax innan 00,sen blev det tidig uppstigning imorse med-ogillar..Var på skolan vid 9,barnen trillade in vid 9.25 o jag o en annan kille hade hand om ca 10 barn-det var en bra dag,med härligt väder,härliga människor o ännu mer härliga barn:) Sen stressade jag iväg för att fixa mina nails o sen hem,nu har jag snackat lite med Angie o Annsann i tele,bokat bord till mig o Annsann på "green mango" senare ikväll:) Nä nu kallar nissen på mig o även ceasarsalladen,gotta go o vila o myysa. Have a good one;)Becca

Dagens: Kasta inte pärlor åt svin!

Inga kommentarer: