onsdag 2 februari 2011

2 lite roliga saker..



1, Jag ska köpa min väninna "Kattis" väska o inte vilken som helst, utan en jag älskar-mulberry bayswater:) Denna gången svart i krokodilskinn..så snygg! Inte 100 på att den är äkta, mer 50% chans..(På iisa har de sagt att den ser äkta ut dock) Grymt snygg i vilket fall o jag köper den för ett rätt så bra pris med tanke på hur det ligger till..

2,På Fredag ska jag på "After work" med Jenny:)) Vad är det med det,kanske ni tänker-MEN för mig är det STORT..Jag har aldrig möjlighet att göra något i nöjesväg direkt efter jobbet..utan måste alltid hem om o gå med vovve,(vill inte heller gärna lämna honom efter en lång o ensam dag).. så har det varit för mig i 13 år nu..NO HELP..Men min granne Stina är schysst o förstår hur mycket det lilla gör för mig!!<3 Vi ska till "Le rasoir" som jag har hört gott om:D så det blir vin,drinks o tilltugg (som det bjuds på)till det..Förhoppningsvis finns där trevliga människor där också;) Becca

Inga kommentarer: