lördag 5 februari 2011

Fin aw igår..



Vi jag o Jenny var ju på le rasoir igår.em/kväll-fint värre place..Söker man ett festligt o fint aw med mycket folk o bra snacksbuffé så är detta ett bra place.
Men rek alla som vill ha bord att komma senast 16.45 typ.. Bra buffé som man får i priset av en öl/vin(-blev inte en för oss kan jag säga..vi yrade hem vid 21.30 haha;)
man fick:vårrullar,kycklingspett,oliver,tomat o morotsstavar,nachos o dippsåser till.
Pratade med några trevliga typer-men inget HÅNGEL haha.. Nä man får verkligen försöka att inte leta på det sättet..det blir såå trist då..Man ska inte fokusera på yta,utan bara ha kul i nuet med sitt fantastiska sällskap- som jag också alltid har en himla tur med..<3 See u soon again, lovely Jenny! Becca


P.s Något som jag tyckte om att se o som man sällan ser..var en av jennys elever (en sjukt söt liten kille på typ 7 el 8 år)var med sina föräldrar på aw-han minglade runt,åt lite buffé o gick ofta förbi oss o småsnackade lite-skit skönt att ta med sina barn ut på det sättet(-så länge de kan uppföra sig förstås),o de ska de kunna tycker jag,-barn behöver inte HELA TIDEN göra saker som är för barn eller dra o skrika i sina föräldrar-utan kunna roa sig själva lite med..tror det är superbra o det blir ju mycket lättare för föräldrarna med om man kan ta med sig sina barn mer:) Så var det jämt när jag var i Spanien,jag fick roa mig själv o hitta på egna lekar-sen ska det självklart vara en balans i det hela med-att man mixar det med att göra "barnsaker" också..o kanske försöker hitta någon liten kompis att leka med, om man är ensambarn. Jag lärde mig verkligen att uppskatta de stunder då jag lekte med kompisar eller vi hälsade på andra med barn etc..Tycker att barn blir såå överstimulerade idag..Så de har nog väldigt svårt att ha lite tråkigt, eller att utveckla sin egen fantasi..

Inga kommentarer: