torsdag 24 februari 2011

Fredag för mig idag..




Vi har haft väldigt få barn nu på sportlovet..Vi har gjort lite roliga saker,som man har lite svårarare för annars (med många barn (22st) på inte så många pedagoger)I tisdags var vi på museet,o idag fick de små spela bowling-mycket uppskattat o kul:)
Jag har varit på bättre humör än för några dagar sedan,men inte på toppen-humör ändå..Men sånt e livet,(förra veckan var jag på toppen humör..)


Ni vet det där jag sa om en som hade klagat om en struntsak? Hon/de har visat att de är riktigt mesiga, o att de alltid vill ha sista ordet, via en riktigt mesig lapp...De får gärna tro att jag är korkad osv..DET ÄR UNDER MIN VÄRDIGHET ATT SVARA DEM PÅ NÅGOT SÄTT IGEN-såå skönt när man själv är den större personen-trots att man är typ hälften så gammal som iaf en av dem;) Men det är också något typiskt svenskt med det här oraka beteendet..Glad att jag inte alls är svensk- EGENTLIGEN;)


Jag har tagit kompledigt imorgon så det blir ännu en långhelg-soo nice!;)
Så efter jobbet blev det in på systemet där det blev en mixed kompott o sen till malmborgs där det blev b.la grillad kyckling o melon o lite annat gott:)
Såå skönt att få sova ut imorgon..Trött nu när jag har o har haft min insomnia-period.. Becca

Inga kommentarer: