torsdag 17 februari 2011

Tors-Sön;)

Idag blir det en lång dag, började den med att bada o lyxa till det med min sköna ansiktsmask ifrån Bioline. Sen har vi bokens vecka som tema denna veckan o temat i år har varit spänning, så vi har varit runt på lite olika avd o gjort lite olika saker. Har varit en mycket intensiv vecka så jag känner mig helt slut nu.. Har ngn liten förkylningsbacill med, som gör mig såå trött.. O efter jobbet idag-17.30 så ska vi ha en föreläsare här- läkare som ska prata om kost och om vikten av vitamin D. Nisse blir passad av min snälla granne Stina:) Imorgon är det fredag- tjohoo! Här har ni mina planer för veckoslutet: Imorgon slutar jag tidigt-15.30 så det blir hem ett par timmar,sen ut på middagsdejt med Magnus, vi ska antingen äta tapas på ett ställe i stan eller på Mando:) Blir nog supertrevligt! På lör fm ska jag fika/ bruncha med Lena, o på kvällen kommer Angelica hit o det blir en riktig myskväll med Melodifestivalen god mat p vin förstås:) På sön äter vi väl frukost någonstans, o på em blir det kyrkan med Angie innan hon åker tillbaks till Kph. Mån har jag tagit ledigt- såå skönt! Får se vad som händer då, kanske ingenting eller en kompis dejt. Önskar dig ett trevligt veckoslut! Becca

Inga kommentarer: