måndag 21 februari 2011

Ångest..




En klump i hjärtat,orolig,tungt att andas,ont i min mage,knappt sovit inatt..Så blev min misslyckade lediga dag..:( Kan verkligen ändras såå snabbt,det där med känslor..
Trodde jag höll på att bli sjuk igårkväll o det har känts så ett bra tag nu..men igår var det nog "bara" ångesten som hälsade på..Det är sällan den kommer när jag är solo o bara hemma,men ibland så tyvärr..

Träffade Rosita idag på sen lunch här i limhamn,vi tog thai house (som jag för övrigt är mycket trött på,nog förätit mig på det..)sen en liten fika på kakboden.
Men kände även där att idag var en sådan där "ensam varg" dag då jag är asocial,lättirriterad,vill ha tystnad,inte prata,skratta osv..jag hade behövt vara själv.. But I guess "this too shall pass" o jag vet att jag alltid blir glad väldigt snabbt igen,o det är ju en styrka i sig,att jag alltid reser mig upp snabbt igen..Men ändå jobbigt varje gång det kommer..Hoppas din vecka har börjat bättre än min.. Becca

Inga kommentarer: