söndag 20 februari 2011

Kompis-mys o ikväll..




Angie kom hit igår 17.30 o vi gick o handlade lite,b.la lite till tacos-det var såå gott,förrutom allt det vanliga man brukar ha i,så hade vi också en riktigt stark vitlökssås+guacamole till:P Sen envisades snacks-Angie med att hon skulle ha både choklad + ostbågar efteråt..själv tyckte jag att det blev lite väl mycket fett (när man är så mätt..) Vi hade såå mysigt,vi satt i sängen med täcken på oss båda två+mina djurisar:) Kollade på melodifestivalen som jag tyckte var riktigt kass denna omgången..! Sen kollade vi på QX-galan som var betydligt festligare o lovely Maria Montazami var med b.la:) Sen blev det i säng i tid..vi är inga piggelin-nattugglor precis;)

Idag gick vi (efter en kall,solig morgonrunda med nissen)till kakboden där vi käkade bulle,thebirkes o delade en chokladboll,kaffe till det-de har såå goda bakverk!
Sen gick vi hem till mig o kollade o pratade lite om vår inplanerade vår-resa:)
Vi snackade lite om att ta en "afbudsrejse" till lämpligt ställe-lutar åt att det blir:Paris,Palma,Nice eller Ibiza-det som lockar oss..Rom också iofs,men känns lite väl "parigt" kanske..expedia.dk är sidan vi ska boka ifrån-kolla om ni e sugna;)

Nu är jag alone,rätt skönt..Förrutom att jag känner mig lite krasslig-hoppas inte på att bli sjuk nu.. Ska ut lite med vovven-blir nog "in the garden" nu bara,ska hinna ta ett varmt bad,peeling på,nya sängkläder på,o bädda nytt i sängen+fixa till tacos(-ja ikväll med,men det är ju såå gott!)innan solsidan börjar om 50min..:D Sist men INTE minst..Så skönt att jag har tagit en ledig dag imorgon!!! sovmorgon-I love u! Njut av söndagskvällen<3 Becca

Inga kommentarer: