lördag 5 februari 2011

Lazy day at home..

Ja med tanke på gårdagen så är det rätt skönt o välbehövligt att ha en skön dag utan några måsten..Promenerat med vovven,ska handla lite senare o nu har jag precis bakat scones..ja hör o häpna..nissen såg helt chockad ut när jag "bakade" (med huvet på sne:)så nu blir det scones med hemmagjord sylt(-nä inte jag som gjort den..det finns gränser..)

Pratat lite i tele,och chattat med Thomas..tror snart vi blir galna om han inte flyttar hem..haft underbara chattstunder den senaste veckan..;) Rätt skönt att ha någon att tänka på o tycka om lite o vice versa..<3

Blir melodifestivalen ikväll med räkor, ev lite soppa,baguette med vitlöksost o färsk frukt. Imorgon ska jag göra en fisksoppa med räkor o torsk b.la-såg ett gott recept i "Perellis" blogg,men tänkte göra om den lite på mitt eget vis-housewife-javisst:)

Btw:Halvsåg reprisen på lets dance idag..Tyckte det var rätt att Ranelid åkte ut-helt utan taktkänsla..o trist att man såg tydligt att han tog kritiken jätte personligt-han borde väl veta att han inte kunde dansa innan han åkte dit o ta det hela med en klackspark..o inte se det såå seriöst.. Har väldigt svårt generellt med människor som inte kan ta någon som helst kritik.. Tycker helt klart bäst om Figge o Frank!:)

Inga kommentarer: