lördag 5 februari 2011

Är såå tacksam GUD!


Visst glömmer vi vissa detaljer i våra liv som ger oss oerhört mycket positivitet utan att vi värdesätter det tillräckligt..Jag har iofs varit tacksam för detta länge,men idag när jag fick en sån där "Bridget Jones" singelkänsla..Så tänkte jag på hur tacksam jag är över våra små liv på förskolan..SOM GER SÅ MYCKET POSITIVA SAKER till mig hela tiden..Trots att jag inte jobbar med alla som jag haft där fortfarande, så är jag inte bortglömd (som man ofta kan bli) En f.d 3-åring till mig hade gjort ett halsband som jag fick igår, och till "mellis" (mellanmål)så hade jag FULLT BORD av små sötisar-mina gamla "stora tjejer" 6-åringarna kom in o frågade om de fick äta mellanmål hos mig:) En av dem frågade också sen:Tycker du att det är kul att vi kom in här till dig,o hon sa: Du är fin<3 Barn är så härligt ärliga-kanske därför jag är poppis,för att jag också är precis så..Becca p.s lägger in några söta teckningar jag fått av de små liven,älskar barnteckningar-mitt kylskåp blir snart fullt..<3 Becca. DAGENS:"GUD HAR EN MENING MED ALLT".

Inga kommentarer: