onsdag 2 februari 2011

Mmmmums;)


Fortfarande inne på förra ämnet här..hihi..;)
And this man (Michael Birkkjaer)..OMG..Han är dansk,han är gammal(-jag brukar inte gilla gamla män, inte ens äldre män-Min historia visar att det har varit precis tvärtom..) Han är skådespelare o en grymt duktig sådan! Han har varit med i "Brottet" o "Sommer" b.la och i filmer o nu ikväll börjar "Borgen" på svt-ska lätt spana in..Han har en enorm sexappeal (o han liknar lite en kille ifrån mitt förflutna med) Ni som inte sett "Sommer" försök att se den-något av det bästa jag sett i serie-väg med grymma skådisar-som danskarna alltid har!! När jag såg att han var med i tidningen idag (p.ga den nya serien)så slickade jag på hans bild..ja en sån grej man borde hålla för sig själv kanske o efteråt tänkte jag lite:WTF!? Men ja, så är det bara med honom för mig..:P Becca

Inga kommentarer: