torsdag 24 februari 2011

Helg-planer;)




Blir en mysig helg med lagom-många o mysiga plans..

Fredag-SOVA UT,iväg o fixa mina nails på studio de lyx vid lunchtid. AW-afterwork med Kattis,(som jag även ska köpa min svarta kroko mulberry av IMORGON:)Vi ska till "le rasoir".

Lördag:Brunch vid lunchtid med Karin på "Rica Hotell"-den e ju såå supersmarrig!!:)
Sen bara lugn kväll at home-nice,kolla melodifestivalen såklart!

Söndag: Brunch med lovely and funny Marisela-får se vad det blir,(förslag tas gärna emot!) Jag tänkte själv på "Konsthallen" eller "Metro"? Lugn kväll,innan allvaret..Måste även städa någonstans här emellan..:/ (Inte fixat städerska/städare än..) Becca P.S Kan också berätta för er att det blir inget väsk-byte utan jag behåller dem alla för mig själv just nu iaf(-så girig o materialistisk är jag;)

Inga kommentarer: